فراخوان بزرگ قرارگاه جهادی اشتغال معرفی مستقیم کارجویان به واحدهای تولیدی و صنعتی‌

🔸️عبدالله دارایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز از آمادگی شهرستان‌های ساوجبلاغ و چهارباغ در اجرای فراخوان بزرگ قرارگاه جهادی اشتغال معرفی مستقیم کارجویان به واحدهای تولیدی و صنعتی‌ خبر داد. 

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اعلام این خبر گفت: پس از برگزاری فراخوان بزرگ قرارگاه جهادی اشتغال استان در معرفی کارجویان به واحدهای تولیدی و صنعتی، این طرح ارزشمند برای معرفی جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی به واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرستان‌های ساوجبلاغ و چهارباغ با هدایت فرمانداران محترم و همکاری دستگاه‌های اجرایی و کارفرمایان محترم برگزار خواهد شد. ️

عبدالله دارایی در ادامه گفت: پیرو دستور استاندار محترم مبنی بر فعال سازی قرارگاه‌های جهادی اشتغال در شهرستان‌های استان در جهت اشتغال زایی برای جوانان به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی در به کارگیری مشاغل تخصصی و عمومی در واحدهای تولیدی و صنعتی، در آذر ماه شاهد اجرای این طرح در ساوجبلاغ و چهارباغ خواهیم بود. 

عبدالله دارایی با اشاره به برگزاری فراخوان بزرگ قرارگاه جهادی اشتغال در مصلی نماز جمعه کرج گفت: در این فراخوان بیش از ۴۳۰۰ فرصت شغلی برای کارجویان عزیز فراهم شد و با مساعدت امام جمعه محترم کرج، کارجویان عزیز در روز دهم آبان ماه با حضور در این طرح به صورت مستقیم با کارفرمایان عزیز گفتگو و جذب واحدهای تولیدی شدند. امیدواریم در آذر ماه نیز شاهد استقبال کارجویان عزیز در شهرستان‌های ساوجبلاغ و چهارباغ باشیم. 🔸️عبدالله دارایی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با فرماندار محترم شهرستان چهارباغ و با مشارکت گروه‌های جهادی و گروه‌های بسیج و مسئولین محلات چهارباغ، طرح شناسایی «خانه به خانه» آقایان و بانوان دارای شرایط کار در واحدهای تولیدی انجام خواهد شد. 🔸️وی گفت: در طرح شناسایی خانه به خانه، افرادی که تمایل به کار در واحدهای تولیدی داشته باشند و فاقد تخصص و مهارت‌های لازم در مشاغل مورد نیاز باشند با هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره کل محترم فنی و حرفه‌ای استان، امکان آموزش در محل زندگی افراد در رسته‌های شغلی مختلف من جمله جوشکاری، تراشکاری، برق صنعتی و بقیه رسته‌های شغلی فراهم خواهد شد و گواهینامه های مهارت برای شرکت کنندگان نیز صادر می شود. 🔸️مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین با هماهنگی‌های بعمل آمده با واحدهای تولیدی و صنعتی در خصوص امکان آموزش‌های جوار کارگاهی نیز فراهم شده است و کارجویان فاقد تخصص و مهارت بویژه بانوان عزیز پس از طی یک دوره ۱۰ تا ۱۵ روزه، مهارت‌های لازم جهت اشتغال در واحدهای تولیدی و صنعتی را کسب خواهند کرد.