آیین تجلیل از بازنشستگان نمونه تامین اجتماعی استان البرز  

آیین تجلیل از بازنشستگان نمونه تامین اجتماعی استان البرز برگزار شد بیستمین دوره انتخاب بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه تامین اجتماعی استان البرز ، همزمان با سوم مرداد ماه مصادف بیست و پنجم ذی حجه ، روز خانواده و تکریم بازنشستگان برگزار و از بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه تامین اجتماعی استان البرز تجلیل شد .

به گزارش کمیته اطلاع رسانی گرامیداشت روز خانواده و تجلیل از بازنشستگان تامین اجتماعی استان البرز ؛ در مراسمی با حضور مدیران و معاونین بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی استان و روسای کانون های بازنشستگی کارگری و کارکنان استان البرز ، از ۶ نفر از بازنشستگان ، مستمری بگیران ، خانواده بازماندگان و از کار افتاده نمونه استان تجلیل شد

در این مراسم مدیر کل و مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز با تبریک روز خانواده و بازنشستگان از زحمات و خدمات ارزنده بازنشستگان ، مستمری بگیران و خانواده های بازماندگان تشکر و قدردانی نمودند .

مدیر کل تامین اجتماعی استان البرز بازنشستگان  و مستمری بگیران را گنجینه های خرد و تجربه برشمرد و آنان را بعنوان صاحبان اصلی بزرگترین سازمان بیمه ای کشور یاد نمود و گفت: هم افزائی و همفکری با شما عزیزان در مسایل سازمانی راهگشای بسیاری از اتفاقات خواهد بود و در این راستا خرسندیم که در اکثر مواقع جلوتر از ما پیش رفته و در صیانت از سرمایه ی سازمانی پیش قدم و راسخ تر حرکت می نمائید.

همچنین در ادامه به تعاملات مناسب کانون های بازنشستگی استان اشاره و از زحمات آنان نیز قدردانی کرد . در این مراسم بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه و روسای کانون های بازنشستگی شهرستان های کرج ، فردیس ، ساوجبلاغ ، نظرآباد و اشتهارد و همچنین کانون کارکنان تامین اجتماعی استان البرز نیز به بیان نقطه نظرات پرداخته و با بیان مسایل و مشکلات ، مدیر کل و مدیردرمان تامین اجتماعی استان پاسخگوی این عزیزان بودند. در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه بازنشستگان ، مستمری بگیران و خانواده بازمانده و از کار افتاده نمونه به شرح ذیل مورد تجلیل قرار گرفتند : ۱- خانم مرضیه منشوری نیا همکار بازنشسته نمون ۲- آقای پرویز شیخی بازنشسته کارگری نمونه ۳- منصور برومند نیا بازنشسته کارگری نمونه ۴-محمدرضا حسابی بازنشسته کارگری نمونه ۵-محمود زارعی ازکارافتاده کلی نمونه ۶- خانم ثریا فدوی همسر بازمانده نمونه